مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-19حوادث

برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در آستارا


فرماندار آستارا خواستار مقابله و برخورد جدی پلیس با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان مرزی شد و گفت: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیتی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

- ایسنا/گیلان فرماندار آستارا خواستار مقابله و برخورد جدی پلیس با خرده فروشان مواد مخدر در این شهرستان مرزی شد و گفت: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیتی که دارد در زمینه مهار مواد مخدر فعالیت کند.

عنایت رضایی پور امروز در جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر شهرستان مرزی بندر آستارا با بیان اینکه پیشگیری مهمترین عامل مبارزه با مواد مخدر است، گفت: پلیس با جدیت تمام با خرده فروشان مواد مخدر برخورد کند و اجازه ندهد محیط برای فعالیت خرده فروشان مواد مخدر امن باشد.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه دهیم که خرده فروشان مواد مخدر آرامش داشته باشند، افزود: تشدید اجرای طرح های مبارزه با خرده فروشان از راهکار های مقابله با گسترش مصرف مواد مخدر در جامعه است.

رضایی پور بر ضرورت افزایش نظارت ها برای مبارزه با قاچاق و پیشگیری از اعتیاد در آستارا تاکید کرد و گفت: هر دستگاهی که عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر است باید به تناسب ظرفیتی که دارد در زمینه مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در آستارا

برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر در آستارا